بی چاره نباشیم!

این چند وقت که مشکلات اقتصادی بیشتر از قبل شده، موج عجیبی از ناراحتی و انرژی منفی به همه مون میرسه.

موجی که کاملا مسری گونه عمل میکنه و کم کم همه رو منفی و نا امید میکنه.هرچند که نمیشه واقعا منکر مشکلات شد و مثلا گفت قیمت پیازِ کیلویی 13 هزارتومن، چیزی نیست، اما خب این وسط این انتخاب ماست که بشینیم و تند و تند پیام های منفی رد و بدل کنیم و یا به این فکر کنیم که چکار میتونیم بکنیم!

البته از اونجایی که همه مون متخصص های سیاسی هستیم و توی تاکسی، نونوایی، انواع صفوف مختلف و مهمونی ها از سیاست های کلان کشور گرفته تا استراتژی های پنهان آمریکا و انگلیس… 😃

خلاصه حرف من اینه، هرچقدر هم سختی زیاد باشه، اینکه ما عصبی، ناراحت و طلبکار باشیم، باعث نمیشه شرایط درست بشه، هرچند که درخواست حق از دولت کار درستیه اما نه به این معنا که ما باید انتظار داشته باشیم که دولت همه مشکلات اقتصادی، اجتماعی، خانوادگی و حتی بزرگی دماغ این نویسنده رو حل کنه.

اگه دارید با خودتون میگید برو بابا دلت خوشه، فکر کنم که راه آسون رو انتخاب کردید، یعنی بشینید و غصه بخورید و منتظر باشید یه روزی مشکلاتتون حل بشه. چون کار سخت اینه که عادت های غلط رو تغییر بدیم و سعی کنیم از حداقل ها لذت ببریم و برای به دست آوردن اهدافمون تلاش و برنامه ریزی کنیم.

ارادتمند

مازیار

نویسنده نوشته: مازیار شاهسون

من مازیار هستم، نه میتونم بگم مهندسم، نه میتونم بگم نویسندم و نه هیچ خصیصه دیگه ای که برای معرفی خودمون معمولا به کار می بریم، من سعی میکنم از مهارتهایی که به دست میارم، برای انجام کارهایی که به نظرم خارق العاده و مفید هستن استفاده کنم، حتی اگر خیلی کوچیک باشن... ارادتمند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *