نامه یکی از عوامل دشمن به مسئولین برتر از گل

جناب آقای مسئول سلام، گفتم قبل از اینکه شما ذهن آرامتان را آشفته کنید و رابطه بین اعتراض بنده و سرویس های اطلاعاتی، عملیاتی و جهاد سازندگی آمریکا، اسراییل و جیبوتی را کشف کنید، خودم اعتراف کنم که یک عامل وابسته به آنان هستم و تحت القائات ایشان در پی تخریب چهره زیبا و نورانی شما مسئول محترم می باشم چرا که اصلا مگر می شود جناب مسئولی چون شما جایی برای نقد داشته باشد؟ شمایی که هوش سرشار و علم به عالم غیب دارید! منِ عامی را چه به درک برنامه های پنهان شما…اینکه شما سفر خارجی می روید حتما حکمتی دارد و اینکه رای نمایندگان مجلس شفاف نیست حتما به دلیل مصالح مملکتی است، اینکه قیمت ارز دهن واردات و تولید را آسفالت کرده نیز حتما به دلیل پیش بینی های اقتصادی شما برای توسعه گردشگری خارجی است و دعوای همیشگی شما سران مملکتی با هم نیز حتما مثل این کشتی کج های خارجی الکی و برای جذب مخاطب است و اینکه به دشمن بفهمانید شما چقدر خفن می باشید، فقط بی زحمت آن گردنی که گرفتید تا رویش فن بزنید، گردن نماینده مجلس نیست، گردن بنده، شهروند عامی و ملقا شده ( تحت القا قرار گرفته) می باشد که دهنم تحت القائات بیگانه زیر بار فشار کرایه خانه، قیمت شیر و دوغ و نون و پوشک به فنا رفته است!

لطفا تشریف آورده و بنده را به زندان بیندازید تا هم یکی از عوامل بیگانه کم شده و بنده نیز برای مدتی زیر سقف بدون اجاره با غذای مفت زندگی کنم.

با تشکر

یک شهروند عامیِ ملقا شده

مازیار

نویسنده نوشته: مازیار شاهسون

من مازیار هستم، نه میتونم بگم مهندسم، نه میتونم بگم نویسندم و نه هیچ خصیصه دیگه ای که برای معرفی خودمون معمولا به کار می بریم، من سعی میکنم از مهارتهایی که به دست میارم، برای انجام کارهایی که به نظرم خارق العاده و مفید هستن استفاده کنم، حتی اگر خیلی کوچیک باشن... ارادتمند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *