گشت ارشاد ازین پس موهایتان را خرگوشی خواهد بافت

چند وقت پیش کلیپ یه دختر خانمی که با نوع حجابش عفت عمومی، روحیه جوانان مجرد و اقتصاد ارزی رو متشنج کرده بود توی فضای مجازی منتشر شد که کلی حاشیه داشت،  اما اصل ماجرا ازین قرار بود که این دختر خانم کاملا به میل خودش موهاشو در اختیار خانم گشت ارشاد قرار داده بود که تا رسیدن به ون پلیس، براش به صورت خرگوشی ببافه، اما رسانه ها با شیطنت گفتن که درگیری بوده و اون خانم یکم خشونت به خرج داده و خلاصه اون خانم پلیس به گفته رییس پلیس تعلیق شد!

جناب مسئولی هم فرموده بودند که اصلا همه جای دنیا همینه! اصلا همینه که هست:

(عکس رو یه جور کوچیک کردم که کسی نفهمه منظورمون با کیه! آخه از داخل زندان مطلب نوشتن یکم سخته)

خلاصه بنده به عنوان یک منبع آگاه به همه امور باید خدمتتون بگم که اولا حق با ایشونه و اون خانم اشتباه کرده بوده که اونقدر موهاش چرب و کثیف بوده و خوب توی دست نمیومد، دوما به خانمای عزیز توصیه میکنم ازونجا که این حق گشت ارشاده که موهای شما رو خرگوشی ببافه، پس لطفا اگه مدل موی خرگوشی دوست ندارید موهاتون رو از ته بتراشید یا از نرم کننده های تولید داخل استفاده کنید تا خدایی نکرده دستان لطیف مامور گشت ارشاد اذیت نشه و به عنوان آخرین توصیه خدمتتون عرض کنم که همینه که هست! می خواستید برید اختلاس کنید تا کسی کاری به کارتون نداشته باشه !

ارادتمند

مازیار شاهسون

نویسنده نوشته: مازیار شاهسون

من مازیار هستم، نه میتونم بگم مهندسم، نه میتونم بگم نویسندم و نه هیچ خصیصه دیگه ای که برای معرفی خودمون معمولا به کار می بریم، من سعی میکنم از مهارتهایی که به دست میارم، برای انجام کارهایی که به نظرم خارق العاده و مفید هستن استفاده کنم، حتی اگر خیلی کوچیک باشن... ارادتمند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *